tel. +48 22 644 56 20
kom. 501 501 291
512 943 721
604 501 014
510 270 408
biuro@przeprowadzki-aksel.pl
 



Przeprowadzki - FAQ

1. Na jakim terenie wykonują Państwo swoje usługi?
2. Jakiego rodzaju przeprowadzek Państwo dokonują?
3. W jaki sposób należy złożyć zamówienie?
4. Kiedy i w jakiej formie można się spodziewać wyceny usługi?
5. Na jakiej zasadzie wyznaczana jest cena przeprowadzki?
6. W jaki sposób można zapłacić za usługę i czy wymagana jest wpłata zaliczki?
7. Ile czasu przed przeprowadzką należy się zgłosić do Państwa?
8. Ile czasu należy zarezerwować przy przeprowadzkach?
9. Jak najlepiej przygotować się do przeprowadzki?
10. Co w przypadku uszkodzenia mienia? Czy przeprowadzki podlegają ubezpieczeniu?
11. Co obejmuje Państwa obsługa - czy tylko transport mienia?
12. Czy można dojechać z Państwem do miejsca docelowego przeprowadzki?
13. Czy wizyta konsultanta jest bezpłatna?
14. Czy wykonują Państwo usługi nie wymagające transportu?
15. Czy świadczą Państwo usługę przechowania mebli i sprzętu?

 
 

1. Na jakim terenie wykonują Państwo swoje usługi?
Usługi wykonujemy na terenie Warszawy, województwa mazowieckiego i całego kraju. Baza samochodowa i ludzka pozwala nam przyjmować dowolne zlecenia, także zagraniczne.
Powrót do listy pytań

2.Jakie rodzaje przeprowadzek Państwo wykonują?
Oferujemy pełen zakres usług, zależnie od wymagań klienta (pakowanie mienia, demontaże i montaże mebli, przenoszenie elementów o nietypowych wymiarach lub bardzo ciężkich). Wykonujemy przeprowadzki osób prywatnych, firm, archiwów i magazynów w dowolnym zakresie zarówno w Warszawie, jak i na terenie całej Polski. Świadczymy również usługę wynajęcia pracowników fizycznych do przenoszenia mienia na miejscu, prac porządkowych, montażowych itp.
Powrót do listy pytań

3. W jaki sposób należy złożyć zamówienie?
Najlepiej skorzystać z dostępnego na stronie formularza kontaktowego, numerów telefonów lub adresu poczty internetowej. Można również odwiedzić naszą warszawską siedzibę. Nasz konsultant omówi z Państwem wszelkie aspekty planowanej usługi i odpowie na wszystkie pytania.
Powrót do listy pytań

4. Kiedy i w jakiej formie można się spodziewać wyceny usługi?
Wyceny dokonujemy zwykle po wizycie naszego konsultanta, który oceni ilość mienia, potrzebne materiały i zasoby oraz zapozna się z Państwa wymaganiami odnośnie terminu i zakresu usługi.
Powrót do listy pytań

5.Na jakiej zasadzie wyznaczana jest cena za przeprowadzkę?
Bierzemy pod uwagę ilość mienia do przetransportowania, odległość oraz niezbędne zasoby ludzkie i sprzętowe potrzebne do wykonania usługi.
Powrót do listy pytań

6.W jaki sposób można zapłacić za usługę i czy wymagana jest wpłata zaliczki?
Wybieramy formę zapłaty najdogodniejszą dla klienta. Może to być gotówka lub przelew bankowy, ewentualną wpłatę zaliczki uzgadniamy indywidualnie.
Powrót do listy pytań

7. Ile czasu przed planowanymi przeprowadzkami należy się zgłosić do Państwa?
Staramy się szybko reagować na wymagania klientów odnośnie terminu pracy, jednak kilkudniowe wyprzedzenie pozwoli jak najlepiej przygotować usługę i uzgodnić wszelkie sprawy z pomocą naszego konsultanta.
Powrót do listy pytań

8. Ile czasu należy zarezerwować przy przeprowadzkach?
Zwykle typowy przewóz dobytku indywidualne wykonujemy w ciągu jednego dnia, aby w jak najmniejszym stopniu dezorganizowało to życie klienta. Większe zlecenia firm rozkłada się na kilka dni.
Powrót do listy pytań

9. Jak najlepiej przygotować się do przeprowadzek?
Nasz konsultant podsunie Państwu najlepsze rozwiązania, służy pomocą w kwestiach logistycznych oraz udzieli wszelkich wskazówek odnośnie przygotowania mienia.
Powrót do listy pytań

10. Co w przypadku uszkodzenia mienia? Czy przeprowadzki podlegają ubezpieczeniu?
Firma AKSEL posiada ubezpieczenie od wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania usługi.
Powrót do listy pytań

11. Co obejmuje Państwa obsługa - czy tylko transport mienia?
Oferujemy pełen zakres usługi, oprócz transportu może to być dostarczenie materiałów opakowaniowych, pakowanie mienia, demontaże i montaże mebli, wieszanie obrazów, podłączanie sprzętu AGD itp. Zakres usługi jest każdorazowo uzgadniany z naszym konsultantem.
Powrót do listy pytań

12. Czy można dojechać z Państwem do miejsca docelowego przeprowadzki?
Dysponujemy także środkami transportu osobowego, istnieje więc możliwość zawiezienia klienta na miejsce docelowe.
Powrót do listy pytań

13. Czy wizyta konsultanta jest bezpłatna?
Jest całkowici bezpłatna, niezależnie czy Państwo zgodzą się na naszą ofertę wykonania usługi.
Powrót do listy pytań

14. Czy wykonują Państwo usługi nie wymagające transportu?
Oczywiście, wynajmujemy pracowników do wykonania określonych zadań (przeniesienie mienia w obrębie jednego budynku, prace porządkowe, nowa aranżacja wnętrz, prace magazynowe itp.).
Powrót do listy pytań

15. Czy świadczą Państwo usługę przechowania mebli i sprzętu?
Posiadamy magazyn i oferujemy możliwość przechowania mienia przez określony czas.
Powrót do listy pytań


 
Przeprowadzki AKSEL
02-776 Warszawa
ul. Dereniowa 4 lok. 85
tel. +48 22 644 56 20
mapa kml / mapa Google

przeprowadzki mieszkań
przeprowadzki firm
przeprowadzki międzynarodowe